Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Загальна характеристика риб Представлено загальну характеристику підкласу Риб.
2. Підтип Черепні. Клас Круглороті Представлено характеристику представників підтипу Черепних, класу Круглоротих.
3. Загальна характеристика хрящових риб Представлено загальну характеристику представників класу Хрящових риб.
4. Зовнішня будова хрящових риб Описано зовнішню будову хрящових риб.
5. Внутрішня будова хрящових риб Представлено теоретичні відомості про внутрішню будову хрящових риб.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення назви класу риб 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назву класу риб.
2. Визначення зображення риб 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення риб.
3. Зовнішня будова риб 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати правильну характеристику зовнішньої будови риб.
4. Внутнішня будова риб 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати правильну характеристику внутрішньої будови риб.
5. Загальна характеристика представників класу Круглоротих 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати правильну характеристику представників класу Круглоротих.
6. Визначення акул на зображенні 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення акули.
7. Визначення скатів на зображенні 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення ската.
8. Назви частин тіла акули 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно обрати назву частини тіла акули за указаним номером.
9. Відповідність розташування та назв частин тіла акули 3 вид - аналіз середнє 4,5Б. Необхідно установити відповідність між розташуванням та назвою частин тіла акули.
10. Оціни правильність тверджень про будову акул 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про будову акул.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Оціни правильність тверджень про будову скатів Інший середнє 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про будову скатів.
2. Риби, які не мають плавального міхура Інший легке 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення риб, які не мають плавального міхура.
3. Травна система хрящових риб Інший середнє 1Б. Необхідно указати орган травної системи хрящових риб.
4. Органи дихальної системи за зображенням риби Інший легке 2Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назву органу дихальної системи зображеної риби.
5. Назва системи органів хрящових риб за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно указати назву системи органів хрящових риб за характеристикою.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення представників хрящових риб Інший середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення хрящових риб.
2. Розташування частин тіла акули за назвою Інший середнє 1Б. Необхідно визначити розташування частини тіла акули за назвою.
3. Характеристика зазначеної системи органів хрящових риб Інший середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати правильну характеристику зазначеної системи органів хрящових риб.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Загальна характеристика риб. Круглороті та Хрящові риби» 00:30:00 середнє 10,5Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до класів Круглоротих та Хрящових риб.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Загальна характеристика риб. Круглороті та Хрящові риби» 00:25:00 середнє 8Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до класів Круглоротих та Хрящових риб.
2. Перевірна робота з теми «Загальна характеристика риб. Круглороті та Хрящові риби» 00:30:00 середнє 8Б. Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до класів Круглоротих та Хрящових риб.