Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Сутність життя | Представлено відомості про біологічну сутність життя. |
2. | Ознаки і властивості живого | Перераховано ознаки та властивості живих організмів. |
3. | Загальне уявлення про рівні організації живої природи | Представлено загальні відомості про рівні організації живої природи. |
4. | Молекулярний рівень. Біополімери | Описано молекулярних рівень організації живої природи. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристики ознак життя | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати правильне визначення ознак життя. |
2. | Доповни речення про визначення ознак життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити речення про визначення ознак життя. |
3. | Рівень організації за назвою об'єкта | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити рівень організації зазначеного об'єкта. |
4. | Приклади зазначеного рівня організації живих організмів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити приклад зазначеного рівня організації живих організмів. |
5. | Визначення рівня організації за зображенням | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити рівень організації зазначеного об'єкта. |
6. | Молекулярний рівень організації живої природи | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити зображення об'єкта молекулярного рівня організації живої природи. |
7. | Органний рівень організації живої природи | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити зображення об'єкта органного рівня організації. |
8. | Організмовий організації живої природи | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити зображення об'єкта організменого рівня організації живої природи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Популяційно - видовий рівень організації живої природи | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити зображення об'єкта популяційно - видового рівня організації живої природи. |
2. | Найвищий рівень організації живої природи | Інший | середнє | 1Б. | Необххідно визначити найвищий рівень організації, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Характеристика властивостей біологічних систем | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати правильну характеристику властивостей біологічних систем. |
4. | Властивості біологічних систем | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про властивості біологічних систем. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення ознак життя організмів | Інший | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати термін, визначення якого представлено. |
2. | Клітинний рівень організації живої природи | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити зображення об'єкта клітинного рівня організації живої природи. |
3. | Тканинний рівень організації живої природи | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити зображення об'єкта тканинного рівня організації живої природи. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Сутність життя та властивості живого. Рівні організації живої природи» | 00:30:00 | середнє | 7Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння визначати рівні організації живої природи. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Сутність життя та властивості живого. Рівні організації живої природи» | 00:25:00 | середнє | 5Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння визначати рівні організації живої природи. |
2. | Перевірна робота з теми «Сутність життя та властивості живого. Рівні організації живої природи» | 00:30:00 | середнє | 5Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння визначати рівні організації живої природи. |