Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Чисті речовини Знати і вміти розрізняти такі поняття, як: тіло, речовина, молекулярні і немолекулярні речовини, чиста речовина.
2. Однорідні суміші Знати загальну характеристику однорідних сумішей, їх розподіл на газоподібні, рідкі та тверді розчини, вміти наводити приклади.
3. Неоднорідні суміши Знати і вміти розрізняти такі поняття як: неоднорідні суміші, піни, аерозолі, тумани, емульсії, пемза, пінопласт, дим, грунт, суспензії; вміти наводити приклади.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви чистих речовин 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно указати чисту речовину.
2. Назви сумішей 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей.
3. Визнач неоднорідні суміші 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Знати і вміти використовувати поняття «неоднорідні суміші» речовин.
4. Обери однорідні суміші 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Знати і вміти використовувати поняття «однорідні суміші» речовин.
5. Судження про чисті речовини і суміші 2 вид - інтерпретація важке 2Б. Вміти аналізувати поняття «чисті речовини», «однорідні суміші», і «неоднорідні суміші» на практичних прикладах, вибудовуючи логічні ланцюжки.
6. Логічні ланцюжки 3 вид - аналіз важке 2Б. Уміння аналізувати і добре розбиратися в поняттях «чисті речовини», «однорідні суміші», «неоднорідні суміші» речовин. Hа основі логічного аналізу правильно продовжити смисловий ряд.
7. Обери назви сумішей 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «чиста речовина» і «суміш речовин».
8. Обери назви чистих речовин 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви чистих речовин. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «речовина» і «суміш речовин».

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи назви сумішей Інший середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «речовина» і «суміш речовин».
2. Укажи назви чистих речовин Інший середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви чистих речовин. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «речовина» і «суміш речовин».
3. Склад повітря Інший середнє 2Б. Необхідно обрати речовини, які можуть входити до складу повітря.
4. Склад крові Інший середнє 2Б. Необхідно обрати складові частини крові.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чисті речовини і суміші Інший важке 2Б. Уміння аналізувати запропоновані питання і вільно орієнтуватися в поняттях «чиста речовина», «однорідна суміш» і «неоднорідна суміш».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Чисті речовини і суміші» 00:15:00 середнє 10Б. Перевірити знання учнів з теми «Чисті речовини і суміші». Вміти розрізняти поняття «чиста речовина», «неоднорідна суміш речовин». Вміти вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Чисті речовини і суміші» 00:20:00 середнє 10Б. Перевірити знання учнів з теми «Чисті речовини і суміші». Навчити вільно орієнтуватися в поняттях «суміші речовин» і «однорідні суміші речовин», вміти на практиці застосовувати знання, виконуючи тести і вибудовуючи логічні ланцюжки.
2. Перевірна робота з теми «Чисті речовини і суміші» 00:15:00 середнє 10Б. Перевірити знання учнів з теми «Чисті речовини і суміші». Вміти розрізняти поняття «чиста речовина», «неоднорідна суміш речовин». Вміти вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою.