Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Якісні реакції на галогенід-іони Представлено теоретичні відомості про якісні реакції на галогенід-іони.
2. Якісна реакція на сульфат-іони Представлено теоретичні відомості про якісні реакції на сульфат-іони.
3. Якісна реакція на ортофосфат-іони Представлено теоретичні відомості про якісні реакції на ортофосфат-іони.
4. Якісна реакція на карбонат-іони Представлено теоретичні відомості про якісні реакції на карбонат-іони.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Реагенти для визначення галогенід-іонів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Із запропонованих речовин потрібно обрати ті, за допомогою яких можна визначити наявність галогенід-іонів у розчині.
2. Визначення хлорид-іонів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Із запропонованих речовин потрібно обрати ті, за допомогою яких можна визначити наявність хлорид-іонів у розчині.
3. Якісна реакція на хлорид-іони 3 вид - аналіз середнє 6Б. Необхідно завершити якісну хімічну реакцію на визначення хлорид-іонів, дописавши продукти реакції та указавши коефіцієнти.
4. Реагенти для визначення сульфат-іонів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Із запропонованих речовин потрібно обрати ті, за допомогою яких можна визначити наявність сульфат-іонів у розчині.
5. Йони, що можна визначити вказаним реагентом 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, які йони можна визначити указаним реагентом.
6. Якісна реакція на сульфат-іони 3 вид - аналіз середнє 3Б. Необхідно завершити якісну хімічну реакцію на визначення сульфат-іонів, дописавши продукти реакції та указавши коефіцієнти.
7. Реагенти для визначення ортофосфат-іонів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Із запропонованих речовин потрібно обрати ті, за допомогою яких можна визначити наявність ортофосфат-іонів у розчині.
8. Визначення аніонів указаним реагентом 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Із запропонованих речовин потрібно обрати ті, наявність яких у розчині можна визначити за допомогою указаного реагента.
9. Якісна реакція на ортофосфат-іони 3 вид - аналіз середнє 6Б. Необхідно завершити якісну хімічну реакцію визначення ортофосфат-іонів, дописавши продукти реакції та указавши коефіцієнти.
10. Взаємодія хлориду лужного металу з аргентум нітратом 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно вказати формулу осаду та обчислити його масу, провівши розрахунок за хімічною реакцією.
11. Взаємодія ортофосфату з аргентум нітратом 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно вказати формулу осаду та обчислити його масу, провівши розрахунок за хімічною реакцією.
12. Взаємодія хлоридної кислоти з натрій карбонатом 3 вид - аналіз важке 4Б. Необхідно вказати об'єм газу, який виділиться в результаті взаємодії розчину натрій карбонату з надлишком хлоридної кислоти.
13. Взаємодія калій карбонату з нітраною кислотою 3 вид - аналіз важке 4Б. Необхідно вказати об'єм газу, який виділиться в результаті взаємодії розчину калій карбонату з надлишком нітратної кислоти.
14. Взаємодія барій нітрату з сульфатом лужного металу 3 вид - аналіз середнє 5Б. Необхідно вказати формулу осаду та обчислити його масу, провівши розрахунок за хімічною реакцією.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Якісні реакції на деякі йони» 00:15:00 середнє 21Б. Призначений для самоперевірки учнями рівню засвоєння основних понять теми «Якісні реакції на деякі йони». Учні повинні мати уявлення про якісні реакції, умови їх протікання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Якісні реакції на деякі йони» 00:15:00 середнє 16Б. Призначений для самоперевірки учнями рівня засвоєння основних понять теми «Якісні реакції на деякі йони». Учні повинні знати умови перебігу якісних реакцій.
2. Перевірна робота з теми «Якісні реакції на деякі йони» 00:25:00 середнє 17Б. Призначений для перевірки навчальних досягнень учнів з основних понять теми «Якісні реакції на деякі йони». Учні повинні знати і вміти складати рівняння якісних реакцій, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати результати спостережень, робити висновки, аргументувати свою точку зору.