Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вимова приголосних звуків (ч. 1) | Формування знань, умінь і навичок із теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
2. | Вимова приголосних звуків (ч. 2) | Формування знань, умінь і навичок із теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
3. | Уподібнення приголосних звуків | Формування знань, умінь і навичок із теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Яку фонему потрібно поставити? | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
2. | Що за слово? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Уміння розрізняти значення слова залежно від приголосного (дзвінкого чи глухого). |
3. | Склади слово | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про вимову й правопис слів із [г] і [ґ]. |
4. | Назви слово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
5. | Вимова сполучень приголосних | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
6. | Укажи уподібнення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
7. | Як правильно вимовляти сполучення приголосних? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
8. | Знайди речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про уподібнення приголосних. Уміння визначати в реченні слова, у яких відбувається асиміляція. |
9. | Один звук | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння розрізняти вимову звуків [дж], [дз] і звукосполучень [д]- [з], [д]- [ж]. |
10. | Укажи варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про вимову нескладового приголосного [ў]. |
11. | Знайди рядок зі звукосполученням [хв] | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про нормативну вимову приголосних. |
12. | Вимова приголосного [р] | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення знань про вимову приголосного [р] у кінці слова й складу. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери один варіант | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення навичок правильної вимови шиплячих приголосних. |
2. | Вимова шиплячих приголосних | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення знань, отриманих під час вивчення теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
3. | Вибери цифру | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про уподібнення приголосних. |
4. | Визнач кількість звуків і букв | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про уподібнення приголосних. |
5. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, отриманих під час вивчення теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
6. | Пазл | Інший | важке | 8Б. | Удосконалення вивченого про орфоепію, уміння записувати слово фонетичною транскрипцією. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виконай тести | Інший | легке | 4Б. | Удосконалення орфоепічних навичок вимови дзвінких приголосних. |
2. | Знайди правильну відповідь | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
3. | Пишемо і вимовляємо правильно | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про вимову приголосних [х], [г] і [ґ]. |
4. | Знайди уподібнення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
5. | Правильна вимова сполучень приголосних 1 | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
6. | Правильна вимова сполучень приголосних 2 | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати уподібнення певного виду в групах приголосних. Удосконалення орфоепічних навичок. |
7. | Пригадай теоретичний матеріал | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
8. | Словниковий диктант | Інший | важке | 6Б. | Уміння добирати приклади до правил вимови приголосних звуків. |
9. | Продовж речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування набутих знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
10. | Склади текст | Інший | важке | 10Б. | Розвиток мовлення. Уміння добирати приклади до правил вимови приголосних звуків. Уміння застосовувати набуті знання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи 1 з теми «Основні правила вимови приголосних звуків» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Завдання для систематизації знань, отриманих при вивченні теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
2. | Тренувальні вправи 2 з теми «Основні правила вимови приголосних звуків» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання для систематизації знань, отриманих при вивченні теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота 1 з теми «Основні правила вимови приголосних звуків» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Завдання для систематизації й удосконалення знань, умінь і навичок, здобутих при вивченні теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
2. | Домашня робота 2 з теми «Основні правила вимови приголосних звуків» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації й удосконалення знань, умінь і навичок, здобутих при вивченні теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |
3. | Перевірна робота з теми «Основні правила вимови приголосних звуків» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок, здобутих при вивченні теми «Основні правила вимови приголосних звуків». |