Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Знак м'якшення й апостроф у словах іншомовного походження Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження».
2. Літери И, І, Ї в іншомовних словах Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження».
3. Подвоєні приголосні в іншомовних словах Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Не пишемо апостроф 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого про вживання апострофа в словах іншомовного походження.
2. Пишемо знак м'якшення 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого про вживання знака м'якшення в словах іншомовного походження.
3. Знак м'якшення чи апостроф? 3 вид - аналіз середнє 4Б. Уміння правильно писати слова іншомовного походження.
4. Знайди помилку 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння виявляти помилки у вживанні апострофа в словах іншомовного походження.
5. Два слова 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про правопис іншомовних слів із буквою І.
6. Віднови слова 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис слів іншомовного походження (літери И, І).
7. Це неправильно! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про правопис літер И, І в словах іншомовного походження.
8. Смачного! 1 вид - рецептивний середнє 4Б. Закріплення вивченого про правопис літер И, І в словах іншомовного походження.
9. Вибери рядки з подвоєнням 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про подвоєння в словах іншомовного походження.
10. Орфографічна помилка 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Написання слів іншомовного походження».
11. Поміркуй! 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис власних назв іншомовного походження.
12. Заповни пропуски 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис слів іншомовного походження.
13. Дві великі різниці 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про подвоєння приголосних у словах іншомовного походження.
14. Відповідність 3 вид - аналіз важке 3Б. Удосконалення вивченого про правопис слів іншомовного походження (літери И, І).

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Слово з помилкою Інший легке 1Б. Удосконалення вивченого про правопис знака м'якшення в словах іншомовного походження.
2. Не пишемо знак м'якшення Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про вживання знака м'якшення в словах іншомовного походження.
3. Пишемо апостроф Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про вживання апострофа в словах іншомовного походження.
4. Без подвоєння Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про подвоєння в словах іншомовного походження.
5. Вибери слова Інший середнє 2Б. Удосконалення вивченого про правопис іншомовних слів із буквою И.
6. Склади речення Інший важке 4Б. Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження».
7. Склади диктант Інший важке 12Б. Застосування знань, умінь і навичок із теми «Написання слів іншомовного походження».
8. Творча робота Інший важке 12Б. Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи № 1 з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:10:00 середнє 6Б. Закріплення й систематизація вивченого з теми «Написання слів іншомовного походження».
2. Тренувальні вправи № 2 з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:10:00 середнє 6Б. Закріплення й систематизація вивченого з теми «Написання слів іншомовного походження».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:15:00 середнє 6Б. Систематизація знань про правопис слів іншомовного походження.
2. Перевірна робота з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:20:00 середнє 20Б. Перевірка знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження».