Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Знак м'якшення й апостроф у словах іншомовного походження | Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження». |
2. | Літери И, І, Ї в іншомовних словах | Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження». |
3. | Подвоєні приголосні в іншомовних словах | Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Не пишемо апостроф | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про вживання апострофа в словах іншомовного походження. |
2. | Пишемо знак м'якшення | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про вживання знака м'якшення в словах іншомовного походження. |
3. | Знак м'якшення чи апостроф? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння правильно писати слова іншомовного походження. |
4. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти помилки у вживанні апострофа в словах іншомовного походження. |
5. | Два слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис іншомовних слів із буквою І. |
6. | Віднови слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правопис слів іншомовного походження (літери И, І). |
7. | Це неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про правопис літер И, І в словах іншомовного походження. |
8. | Смачного! | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про правопис літер И, І в словах іншомовного походження. |
9. | Вибери рядки з подвоєнням | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про подвоєння в словах іншомовного походження. |
10. | Орфографічна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Написання слів іншомовного походження». |
11. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правопис власних назв іншомовного походження. |
12. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правопис слів іншомовного походження. |
13. | Дві великі різниці | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про подвоєння приголосних у словах іншомовного походження. |
14. | Відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Удосконалення вивченого про правопис слів іншомовного походження (літери И, І). |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Слово з помилкою | Інший | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис знака м'якшення в словах іншомовного походження. |
2. | Не пишемо знак м'якшення | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про вживання знака м'якшення в словах іншомовного походження. |
3. | Пишемо апостроф | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про вживання апострофа в словах іншомовного походження. |
4. | Без подвоєння | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про подвоєння в словах іншомовного походження. |
5. | Вибери слова | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис іншомовних слів із буквою И. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження». |
7. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Написання слів іншомовного походження». |
8. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Написання слів іншомовного походження» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Написання слів іншомовного походження». |
2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Написання слів іншомовного походження» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Написання слів іншомовного походження». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Написання слів іншомовного походження» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Систематизація знань про правопис слів іншомовного походження. |
2. | Перевірна робота з теми «Написання слів іншомовного походження» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Перевірка знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження». |