Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Аудиторія як складова процесу спілкування. Види й цілі слухання | Формування мовних компетентностей із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
2. | Взаємодія оратора зі слухачами | Формування мовних компетентностей із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виконай завдання | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого про прийоми контакту з аудиторією. |
2. | Це успіх! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про прийоми налагодження контакту з публікою. |
3. | Упізнай твір і автора | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Повторення вивченого з літератури. Удосконалення знань про аудиторію. |
4. | Визнач мету слухання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про цілі слухання. |
5. | Правильно — неправильно | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про лексичну помилку. Удосконалення вивченого з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
6. | Знайди вислів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
7. | Склади пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння складати текст із частин, дотримуючись логічності, послідовності, структури тексту. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач вид слухання | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про види слухання. |
2. | Пригадай теорію | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
3. | Склади промову | Інший | важке | 10Б. | Уміння самостійно складати промову на запропоновану тему, використовуючи спеціальні слова й фрази. |
4. | Поміркуй! | Інший | важке | 10Б. | Уміння аналізувати текст, висловлювати свою думку з приводу прочитаного. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
2. | Перевірна робота з теми«Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |