Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки | Формування мовних компетентностей із теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». |
2. | Правила ведення суперечки. Аргументи й докази | Формування умінь і навичок ведення суперечки. |
3. | Полемічні прийоми | Формування умінь грамотно й коректно вести полеміку, розрізняти правильні й неправильні полемічні прийоми. |
4. | Мистецтво відповідати на запитання | Формування мовної компетентності з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». Формування культури відповіді на запитання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Етика й мистецтво суперечки | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Уміння використовувати формули ввічливості в ході суперечки, дотримання морально-етичних норм. |
2. | Істина народжується в суперечці | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Уміння визначати тему висловлювання, шукати цитати відповідно до умови. |
3. | Познач відповіді | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Розвиток культури спілкування. Уміння визначати прийнятний і неприйнятний тон ведення розмови. |
4. | Які бувають аргументи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». |
5. | Вибери твердження для суперечки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач тезу й аргументи | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати тезу й аргументи. Аналіз тексту. |
2. | Укажи аргумент | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати види аргументів, аналізувати текст. |
3. | Поміркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати суперечку, визначати коректність/некоректність аргументів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Повтори теоретичний матеріал | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». |
2. | Вибери відповідь | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати суперечку, визначати коректність/некоректність аргументів. |
3. | Добери аргументи | Інший | важке | 10Б. | Уміння грамотно формулювати тезу, добирати вдалі аргументи, логічно й зв'язно будувати аргументацію. |
4. | Модель дискусії | Інший | важке | 10Б. | Уміння моделювати ситуацію суперечки, наводити аргументи й контраргументи, добирати приклади. Розвиток мовлення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки» | 00:20:00 | середнє | 4Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». |
2. | Перевірна робота з теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки». |