Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | З історії словництва | Формування мовної компетентності про лексикографію як розділ мовознавчої науки. |
2. | Лексикографія | Формування мовної компетентності про лексикографію як розділ мовознавчої науки. |
3. | Словникова стаття | Формування мовної компетентності про лексикографію як розділ мовознавчої науки. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | За алфавітом | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Закріплення вивченого про лексикографію. |
2. | Вибери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про абетку. |
3. | «Не бійтесь заглядати у словник...» (фразеологічний) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про лексикографію, види й підвиди словників. |
4. | «Не бійтесь заглядати у словник...» (орфографічний) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про лексикографію, види й підвиди словників. |
5. | Укажи вид словника | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати вид словника. |
6. | Знайди зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати за записом словникової статті його вид, визначати зайве. |
7. | Вибери синонім | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння добирати влучне слово з-поміж запропонованих синонімів, користуючись словниками. |
8. | Склади статтю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про словники. |
9. | Відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Уміння визначати вид словника за статтею (прикладом), увідповіднювати приклад і вид. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве слово | Інший | легке | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література». |
2. | Доповни речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння добирати влучне слово, користуючись словником паронімів. |
3. | «Не бійтесь заглядати у словник...» (синонімічний) | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про лексикографію, види й підвиди словників. |
4. | «Не бійтесь заглядати у словник...» (тлумачний) | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про лексикографію, види й підвиди словників. |
5. | Продовж твердження | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого з теми «Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література». |
6. | Поясни слово | Інший | важке | 4Б. | Уміння користуватися словниками під час виконання завдань. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання для систематизації вивченого про словники. |
2. | Перевірна робота з теми «Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Перевірка вивченого теоретичного матеріалу з теми «Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література». |