Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про синтаксичні синоніми та порядок слів у реченні | Формування знань, умінь і навичок із теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». |
2. | Стилістична роль синтаксичних одиниць | Формування знань, умінь і навичок із теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». |
3. | Стилістичні особливості синтаксичних одиниць (продовження) | Формування знань, умінь і навичок із теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Означено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про стилістичні особливості означено-особових речень. |
2. | Неозначено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про стилістичні особливості неозначено-особових речень. |
3. | Узагальнено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про стилістичні особливості узагальнено-особових речень. |
4. | Неповне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати неповне речення як стилістичний засіб. |
5. | Інверсія | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати інверсію як стилістичний засіб. |
6. | Однорідні члени речення (публіцистичний стиль) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про стилістичні особливості однорідних членів речення. |
7. | Однорідні члени речення (художній стиль) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про стилістичні особливості однорідних членів речення. |
8. | Вставні слова (публіцистичний стиль) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати вставні слова в текстах публіцистичного стилю. |
9. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати стилістичну роль прямої мови. |
10. | Речення з відокремленням | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння визначати речення з відокремленням, характерне для наукового стилю. |
11. | Вибери словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати словосполучення в науковому стилі. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Неправильна заміна | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність заміни прямої мови непрямою. |
2. | Синтаксичні синоніми | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичні синоніми. |
3. | Постав розділовий знак | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Уміння утворювати синонімічні речення. |
4. | Утвори пару | Інший | середнє | 2Б. | Уміння утворювати синтаксичні синоніми - прості речення, ускладнені зворотами, й складнопідрядні речення. |
5. | Синоніми-речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичні синоніми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Стилістична роль називного речення | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про стилістичну функцію синтаксичних одиниць. |
2. | Звертання | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати стилістичну роль звертань. |
3. | Безособове речення | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про стилістичні особливості безособових речень. |
4. | Однорідні члени речення (офіційно-діловий стиль) | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про стилістичні особливості однорідних членів речення. |
5. | Однорідні члени речення (науковий стиль) | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про стилістичні особливості однорідних членів речення. |
6. | Визнач стиль тексту | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати стиль тексту. |
7. | Складнопідрядне речення (офіційно-діловий стиль) | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати складнопідрядне речення, що належить до офіційно-ділового стилю. |
8. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Застосування набутих знань, умінь і навичок при самостійному складанні речень. |
9. | Склади твір | Інший | важке | 10Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати стилістичні особливості синтаксису в тексті. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота № 1 з теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». |
2. | Домашня робота № 2 з теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». |
3. | Перевірна робота з теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». |