Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Усе про голосні й приголосні звуки Формування знань, умінь і навичок із теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія».
2. Фонетична транскрипція Формування уміння записувати фонетичну транскрипцію, аналізувати звуковий склад слова.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Теоретичні запитання до теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія».
2. Скільки в слові складів? 3 вид - аналіз легке 2Б. Удосконалення вивченого про голосні звуки, розвиток уміння ділити слова на склади.
3. Однакова кількість букв і звуків 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про звуки мови і мовлення, розвиток уміння читати звуковий склад слова.
4. Дешифрувальник 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення уміння читати фонетичну транскрипцію, розрізняти звуки за твердістю-м'якістю.
5. Один чи два звуки? 3 вид - аналіз середнє 4Б. Уміння розрізняти буквосполучення дж, дз, які передають звуки [дж], [дз], [дз'], і приголосні дж, дз на межі префікса і кореня.
6. Правильні букви 3 вид - аналіз середнє 4Б. Повторення вивченого про правопис ненаголошених Е, И.
7. Скільки голосних і приголосних? 3 вид - аналіз середнє 4Б. Удосконалення вивченого про голосні і приголосні звуки, розвиток уміння аналізувати слова за звуковим складом.
8. Устав пропущені літери 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення вивченого про голосні звуки, повторення вивченого про правопис ненаголошених голосних.
9. Скоромовки 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Удосконалення вивченого про приголосні звуки, розвиток культури мовлення, дикції, артикуляційного апарата.
10. Затранскрибуй слово 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння записувати слова фонетичною транскрипцією, визначати наголошені й ненаголошені голосні.
11. Укажи наголошений голосний 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Дотримання орфоепічних норм, удосконалення навичок визначати наголошені й ненаголошені голосні.
12. Чи правильно поставлено наголос? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення вивченого про наголошені й ненаголошені голосні, уміння користуватися словниками.
13. Добери риму 2 вид - інтерпретація важке 1Б. Удосконалення вивченого про звуки; виховання любові до поезії, до рідного слова. Ознайомлення з римами як із співзвуччям. Розвиток уміння добирати рими до слів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Колесо фортуни Інший середнє 5Б. Завдання розвиває уміння об'єднувати звуки в слова, розвиває асоціативне мислення, уяву, творчу фантазію.
2. Звуки природи Інший середнє 3Б. Завдання спрямоване на розвиток уміння тонко відчувати природу, розвиток творчого потенціалу, любов до слова.
3. Звуки-намистинки Інший середнє 5Б. Розвиток уміння складати звуки в слова, розвиток уяви, логічного мислення, удосконалення творчих навичок.
4. Ланцюжок слів Інший середнє 8Б. Завдання спрямоване на розвиток пошукових навичок, збагачення словникового запасу, удосконалення знань про звуки мови.
5. Пливе понад полями пісня... Інший важке 5Б. Розвиток творчого мислення, відчуття слова, уяви і фантазії; повторення вивченого про приголосні звуки.
6. Візитівка Інший важке 7Б. Розвиток творчих здібностей на основі вивченого теоретичного матеріалу.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 00:10:00 середнє 10Б. Закріплення й систематизація знань із теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 00:15:00 середнє 22Б. Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія».
2. Перевірна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 00:20:00 середнє 12Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія».