Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Які тварини є гідроїдними? | Представлено теоретичні відомості про те, які тварини належать до гідроїдних. |
2. | Які особливості відрізняють сцифоїдних від гідроїдних? | Представлено теоретичні відомості про те, які особливості відрізняють сцифоїдних від гідроїдних організмів. |
3. | Які особливості коралових поліпів? | Представлено теоретичні відомості про особливості коралових поліпів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Основні групи кнідарій | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити основні групи кнідарій, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Місця проживання гідри прісноводної | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити місця проживання гідри прісноводної, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення зображення гідроїдних тварин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників гідроїдних кіндарій. |
4. | Визначення зображення сцифоїдних кіндарій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників сцифоїдних кіндарій. |
5. | Визначення зображення коралових поліпів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників коралових поліпів. |
6. | Визначення зображення актиній | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників актиній. |
7. | Гідроїдні кнідарії, що можуть викликати опіки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назви гідроїдних кнідарій, що можуть викликати опіки, небезпечні для людини. |
8. | Гідроїдні кнідарії, що є паразитами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назви гідроїдних кнідарій, що можуть паразитувати на інших тваринах. |
9. | Гідроїдні кнідарії, що занесені до Червоної книги України | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назви гідроїдних кнідарій, що занесені до Червоної книги України. |
10. | Сцифоїдні медузи, які можуть спричиняти сильні опіки на шкірі або є отруйними | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назви сцифоїдних медуз, які можуть спричиняти сильні опіки на шкірі або є отруйними. |
11. | Визначення зображення морських анемонів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників морських анемонів. |
12. | Визначення групи кнідарій за характеристикою | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити групу кнідарій за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Відповідність між зображенням та назвою групи кіндарій | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням тварин і назвою групи кіндарій. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристика гідроїдних кнідарій | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику гідроїдних кнідарій, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Характеристика сцифоїдних кнідарій | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику сцифоїдних кнідарій, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Характеристика коралових поліпів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику коралових поліпів, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Відповідність між назвою груп кіндарій та їх зображенням | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвою групи кіндарій та їх зображенням. |
5. | Відповідність між характеристикою і назвою груп кнідарій | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою груп кнідарій. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Кнідарії, їх розманітність і значення» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Кнідарії, їх розманітність і значення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Кнідарії, їх розманітність і значення» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Кнідарії, їх розманітність і значення». |
2. | Перевірна робота по темі «Кнідарії, їх розманітність і значення» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Кнідарії, їх розманітність і значення». |