Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Які тварини є гідроїдними? Представлено теоретичні відомості про те, які тварини належать до гідроїдних.
2. Які особливості відрізняють сцифоїдних від гідроїдних? Представлено теоретичні відомості про те, які особливості відрізняють сцифоїдних від гідроїдних організмів.
3. Які особливості коралових поліпів? Представлено теоретичні відомості про особливості коралових поліпів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Основні групи кнідарій 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити основні групи кнідарій, обравши із запропонованих варіантів.
2. Місця проживання гідри прісноводної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити місця проживання гідри прісноводної, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення зображення гідроїдних тварин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників гідроїдних кіндарій.
4. Визначення зображення сцифоїдних кіндарій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників сцифоїдних кіндарій.
5. Визначення зображення коралових поліпів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників коралових поліпів.
6. Визначення зображення актиній 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників актиній.
7. Гідроїдні кнідарії, що можуть викликати опіки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити назви гідроїдних кнідарій, що можуть викликати опіки, небезпечні для людини.
8. Гідроїдні кнідарії, що є паразитами 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити назви гідроїдних кнідарій, що можуть паразитувати на інших тваринах.
9. Гідроїдні кнідарії, що занесені до Червоної книги України 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити назви гідроїдних кнідарій, що занесені до Червоної книги України.
10. Сцифоїдні медузи, які можуть спричиняти сильні опіки на шкірі або є отруйними 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити назви сцифоїдних медуз, які можуть спричиняти сильні опіки на шкірі або є отруйними.
11. Характеристика гідроїдних кнідарій 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику гідроїдних кнідарій, обравши із запропонованих варіантів.
12. Характеристика сцифоїдних кнідарій 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику сцифоїдних кнідарій, обравши із запропонованих варіантів.
13. Характеристика коралових поліпів 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику коралових поліпів, обравши із запропонованих варіантів.
14. Відповідність між назвою груп кіндарій та їх зображенням 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між назвою групи кіндарій та їх зображенням.
15. Відповідність між характеристикою і назвою груп кнідарій 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою груп кнідарій.
16. Визначення зображення морських анемонів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих зображень тварин необхідно вибрати представників морських анемонів.
17. Визначення групи кнідарій за характеристикою 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити групу кнідарій за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
18. Відповідність між зображенням та назвою групи кіндарій 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням тварин і назвою групи кіндарій.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Кнідарії, їх розманітність і значення» 00:30:00 середнє 12Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Кнідарії, їх розманітність і значення».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Кнідарії, їх розманітність і значення» 00:25:00 середнє 14Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Кнідарії, їх розманітність і значення».
2. Перевірна робота по темі «Кнідарії, їх розманітність і значення» 00:30:00 середнє 12Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Кнідарії, їх розманітність і значення».