Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Значення комах у природі | Представлено теоретичні відомості про значення комах у природі. |
2. | Шкідники полей і городів | Представлено теоретичні відомості про комах — шкідників полей і городів. |
3. | Комахи, що знижують чисельність шкідників рослин | Представлено приклади комах, що знижують чисельність шкідників рослин. |
4. | Комахи — переносники збудників хвороб, паразити людини і домашніх тварин | Представлено приклади комах — переносників збудників хвороб, паразитів людини і домашніх тварин. |
5. | Суспільні комахи | Представлено приклади та описано життєдіяльність суспільних комах. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Значення комах у природі | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати правильне твердження про значення комах у природі. |
2. | Комахи — шкідники рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення комахи — шкідника рослин. |
3. | Комахи — запилювачі рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення комахи, яка бере участь у запиленні квіткових рослин. |
4. | Одомашнені комахи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення одомашненої комахи. |
5. | Визначення найпоширенішого шкідника картоплі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення найпоширенішого шкідника картоплі. |
6. | Комахи — хижаки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення комах-хижаків. |
7. | Кровосисні комахи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення кровосисної комахи. |
8. | Суспільні комахи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати зображення суспільних комах. |
9. | Тип ротового апарату комах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно визначити тип ротового апарату зображеної комахи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відповідність тварини і зазначеного типу ротового апарату | Інший | середнє | 4Б. | Необхідно установити відповідності зображення тварини і виду ротового апарату. |
2. | Визначення комах ряду Жуків за виглядом крил | Інший | середнє | 1Б. | Серед запропонованих варіанитів потрібно обрати зображення комахи, яка належить до ряду Жуків (Твердокрилих). |
3. | Визначення комах ряду Метеликів за виглядом крил | Інший | середнє | 2Б. | Серед запропонованих варіантів необхідно обрати зображення комахи, яка належить до ряду Метеликів (Лускокрилих). |
4. | Установлення відповідності між зображенням комах та їх значенням | Інший | середнє | 4Б. | Необхідно установити відповідність між зображенням комахи та її значенням. |
5. | Установлення відповідності між значенням комах та їх зображенням | Інший | середнє | 4Б. | Необхідно установити відповідність між значенням комахи та її зображенням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Комахи — шкідники полей | Інший | середнє | 1Б. | Серед запропонованих зображень необхідно обрати зображення комах ряду Прямокрилих, які є шкідниками полей і городів. |
2. | Визначення комахи ряду Бабок за виглядом крил | Інший | середнє | 1Б. | Серед запропонованих зображень необхідно обрати зображення комах, які належать до ряду Бабки за виглядом їх крил. |
3. | Тварини із зазначеним типом ротового апарату | Інший | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно указати тварин із зазначеним типом ротового апарату. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Значення комах у природі та житті людини» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до рядів комах та їх значення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Значення комах у природі та житті людини» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до рядів комах та їх значення. |
2. | Перевірна робота з теми «Значення комах у природі та житті людини» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до рядів комах та їх значення. |