Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальна характеристика вірусів | Представлено теоретичні відомості про загальну характеристику вірусів. |
2. | Особливості будови вірусів | Представлено теоретичні відомості про особливості будови простих і складних вірусів. |
3. | Різноманітність РНК і ДНК вірусів | Представлено теоретичні відомості про деякі РНК і ДНК віруси. |
4. | Снід — вірусне захворювання | Представлено теоретичні відомості про вірусне захворювання — СНІД. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери твердження про загальну характеристику вірусів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно обрати правильне твердження про загальну характеристику вірусів, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Оціни правильність тверджень про про загальну характеристику вірусів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про загальну характеристику вірусів, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Відкриття вірусів | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Необхідно визначити хто і коли відкрив віруси. |
4. | Подібність і відмінність вірусів з живою і неживою матерією | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначти подібність або відмінність вірусів з живою і неживою матерією. |
5. | Характеристика фази життєвого циклу вірусів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристку зазначеної фази життєвого циклу вірусів. |
6. | Обери твердження про генетичну інформацію вірусів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити правильне твердження про генетичну інформацію вірусів, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Типи вірусних білків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити, які типи білків можуть бути у вірусів, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Особливості будови простих і складних вірусів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості будови простих і складних вірусів. |
9. | Визначення етапів розмноження вірусів | 3 вид - аналіз | середнє | 2,5Б. | Необхідно визначити послідовність етапів розмноження вірусів. |
10. | Визначення систем, які уражають зазначені віруси | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити, які системи уражають зазначені віруси. |
11. | Відповідність між назвою вірусів та системами органів, які вони уражають | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвою вірусів та захворюваннями систем органів, що вони викликають. |
12. | Характеристика віруса бактеріофага \(Т4\) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику ДНК-вірусу бактеріофага \(Т4\). |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристика аденовірусу | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити характеристику аденовірусу. |
2. | Характеристика герпевірусу | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику герпевірусу. |
3. | Характеристика вірусу грипу | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику вірусу грипу. |
4. | Визначення назви ДНК вірусу за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву ДНК-вірусу за характеристикою. |
5. | Визначення назви РНК-вірусу за характеристикою | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назву РНК-вірусу за характеристикою. |
6. | Відповідність між характеристикою і назвою вірусу | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою вірусу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення фази життєвого циклу вірусів за характеристикою | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назву фази життєвого циклу вірусів за характеристикою. |
2. | Послідовність етапів розмноження вірусів | Інший | середнє | 2,5Б. | Необхідно визначити послідовність етапів розмноження вірусів. |
3. | Визначення назв вірусів, які уражають зазначені системи організму людини | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назви вірусів, які уражають зазначені системи організму людини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Неклітинні форми життя: віруси» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння визначати та характеризувати віруси. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Неклітинні форми життя: віруси» | 00:25:00 | середнє | 9,5Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння визначати та характеризувати віруси. |
2. | Перевірна робота по темі «Неклітинні форми життя: віруси» | 00:30:00 | середнє | 11,5Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння визначати та характеризувати віруси. |