Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Поняття милозвучності української мови Формування знань, умінь і навичок із теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
2. Засоби милозвучності української мови Формування знань, умінь і навичок із теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
3. Чергування часток, прийменників, префіксів, постфіксів Формування знань, умінь і навичок із теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Заповни пропуски 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого про чергування у//в.
2. Запиши літеру 1 вид - рецептивний легке 5Б. Удосконалення вивченого про євфонію шляхом виконання орфоепічного завдання.
3. Знайди рядок 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
4. Хто? Де? Коли? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про чергування у// в.
5. Який сполучник вибереш? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
6. Вибери варіант (частки же//ж) 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про орфоепічні норми, засоби милозвучності.
7. Знайди помилку (чергування у// в) 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати помилку в уживанні прийменників, початкових літер у//в.
8. Чергування постфіксів -ся//-сь 1 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про правила милозвучності української норми.
9. Чергування прийменників з//зі//із (ч. 1) 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про вживання варіантів прийменників як засобу евфонії.
10. Уживання у//в, і//й на початку слова, речення чи після розділового знака 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
11. Вибери варіанти слів 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння використовувати засоби милозвучності мови (варіанти слів).
12. Пиши правильно 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Удосконалення орфографічних й орфоепічних навичок, застосування набутих при вивченні теорії знань.
13. Порушення норм милозвучності 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого з теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
14. Значення слова 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Повторення вивченого про пароніми. Уміння розрізняти лексичне значення слова залежно від початкової літери.
15. Цифрова відповідь 3 вид - аналіз середнє 1Б. Застосування отриманих під час вивчення теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності» знань, умінь і навичок.
16. Ти редактор 3 вид - аналіз важке 5Б. Уміння виявляти порушення правил чергування прийменників, сполучників, усувати їх.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Спрощення приголосних як засіб евфонії Інший легке 1Б. Повторення вивченого про спрощення в групах приголосних, закріплення опрацьованого теоретичного матеріалу про евфонію.
2. Вибери рядок Інший легке 1Б. Закріплення вивченого про чергування сполучників і//й.
3. Вибери варіант (частки би//б) Інший легке 2Б. Удосконалення вивченого про орфоепічні норми, засоби милозвучності.
4. Знайди помилку (чергування і// й) Інший середнє 1Б. Уміння визначати помилки в уживанні сполучників, початкових літер і// й.
5. Чергування прийменників з//зі//із (ч. 2) Інший середнє 2Б. Удосконалення вивченого про вживання варіантів прийменників як засобу евфонії.
6. Чергування постфіксів -ся//-сь 2 Інший середнє 2Б. Удосконалення вивченого про правила милозвучності української норми.
7. Пошукова робота Інший середнє 3Б. Уміння визначати слова, у яких чергування у//в не відбувається.
8. Ти поет Інший середнє 1Б. Спостереження над ритмом поетичного твору.
9. Склади речення Інший важке 3Б. Уміння застосовувати на практиці набуті знання про засоби милозвучності української мови.
10. Склади розповідь Інший важке 10Б. Розвиток мовлення. Уміння застосовувати на практиці набуті знання про засоби милозвучності української мови.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи 1 з теми «Поняття милозвучності» 00:10:00 середнє 10Б. Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
2. Тренувальні вправи 2 з теми «Поняття милозвучності» 00:10:00 середнє 7Б. Завдання для закріплення вивченого з теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота 1 з теми «Поняття милозвучності» 00:15:00 середнє 6Б. Систематизація вивченого з теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
2. Домашня робота 2 з теми «Поняття милозвучності» 00:15:00 середнє 6Б. Систематизація вивченого з теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».
3. Перевірна робота з теми «Поняття милозвучності» 00:22:00 середнє 8Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності».