Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про складники ораторського мистецтва | Формування знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
2. | Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця | Формування знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
3. | «Золоті» правила для оратора | Формування компетентностей із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гардероб | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Удосконалення вивченого про імідж оратора. |
2. | «Прочитай» жести | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Удосконалення знань комунікативний стан мовця, про мову жестів і поз оратора. |
3. | Вибери правильні відповіді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Удосконалення навичок ораторського мистецтва. |
4. | Чи потрібна пауза? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення навичок інтонування речень. Удосконалення вивченого про основи практичної риторики. |
5. | Потрібно чи ні? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
6. | Склади пазл | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що б це означало? | Інший | легке | 1Б. | Уміння читати жести, міміку, тлумачити їх значення. |
2. | Це важливо! | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
3. | Пригадай теоретичний матеріал | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
4. | Склади текст | Інший | важке | 10Б. | Розвиток мовлення. Застосування знань, отриманих під час вивчення теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
2. | Перевірна робота з теми «Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |