Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Однорідні члени речення. Особливості вживання однорідних членів речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Однорідні члени речення. Особливості вживання однорідних членів речення». |
2. | Особливості вживання звертань | Формування знань, умінь і навичок із теми «Особливості вживання звертань». |
3. | Вставні слова (сполучення слів) | Формування знань, умінь і навичок із теми «Вставні слова (сполучення слів)». |
4. | Відокремлені означення. Відокремлені прикладки | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відокремлені означення. Відокремлені прикладки». |
5. | Відокремлені додатки. Відокремлені обставини | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відокремлені додатки. Відокремлені обставини». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи речення з відокремленнями | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнене відокремленнями. |
2. | Укажи речення з однорідними членами | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнене однорідними членами. |
3. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти складне речення від простого, ускладненого однорідними членами. |
4. | Синтаксична помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати речення з однорідними членами. |
5. | Вибери слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння добирати найбільш вдале вставне слово. |
6. | Член речення чи вставне слово? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати синтаксичну роль слова в реченні. |
7. | Неправильна форма звертання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про звертання. |
8. | Речення з відокремленим додатком | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнені відокремленим додатком. |
9. | Речення з відокремленою прикладкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнені відокремленою прикладкою. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Продовж речення | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про просте речення, ускладнене відокремленою обставиною. |
2. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого про звертання. |
3. | Синтаксичний аналіз речення 1 | Інший | важке | 8Б. | Уміння виконувати синтаксичний розбір речення, ускладненого звертаннями, вставними словами, однорідними членами. |
4. | Увідповідни правило й приклад | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати вид відокремлення в реченні. |
5. | Синтаксичні синоніми | Інший | важке | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Відокремлені означення. Відокремлені прикладки». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильна форма звертання | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильну форму звертання. |
2. | Укажи речення зі звертанням | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнене звертанням. |
3. | Укажи речення зі вставним словом | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнене вставним словом (словосполученням). |
4. | Речення з відокремленим означенням | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнені відокремленим означенням. |
5. | Речення з відокремленою обставиною | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення, ускладнені відокремленою обставиною. |
6. | Синтаксично правильне речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильно побудоване речення, ускладнене відокремленою обставиною. |
7. | Синтаксичний аналіз речення 2 | Інший | важке | 8Б. | Уміння виконувати синтаксичний розбір речення, ускладненого відокремленими членами. |
8. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати ускладнювальні компоненти в простому реченні. |
9. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати прості речення з ускладнювальними компонентами. |
10. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Прості ускладнені речення» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Прості ускладнені речення». |
2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Прості ускладнені речення» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Прості ускладнені речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прості ускладнені речення» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Прості ускладнені речення». |
2. | Перевірна робота № 1 з теми «Прості ускладнені речення» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Прості ускладнені речення». |
3. | Перевірна робота № 2 з теми «Прості ускладнені речення» | 00:23:00 | середнє | 14Б. | Перевірка рівня знань, умінь і навичок із теми «Прості ускладнені речення». |