Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Розділові знаки при відокремлених означеннях Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених означеннях».
2. Розділові знаки при відокремлених прикладках Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених прикладках».
3. Розділові знаки при відокремлених додатках та обставинах Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених додатках та відокремлених обставинах».
4. Розділові знаки при відокремлених уточнювальних членах речення Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених уточнюючих членах речення».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відокрем означення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Удосконалення вміння вживати розділові знаки при відокремлених поширених узгоджених означенях.
2. Поясни причини відокремлення поширеного означення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Удосконалити вміння вживати розділові знаки при відокремлених поширених узгоджених означенях та пояснювати причини відокремлення.
3. Причини відокремлення 3 вид - аналіз середнє 2Б. Вміти визначити причини відокремлення узгоджених та неузгодженних непоширених означень.
4. Визнач види відокремлення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формування вмінь знаходити відокремлені члени речення та розставляти розділові знаки.
5. Причини відокремлення обставин 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Формування вмінь і навичок відокремлення обставин.
6. Відокремлення прикладки тире 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування вмінь і навичок учнів відокремлення прикладки тире.
7. Відокремлення прикладок комами 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміннь учнів знаходити в реченні відокремлені прикладки, які виділяються комами.
8. Відокремлення уточнювальних членів речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формування вмінь і навичок знаходити уточнюючі члени речення, визначати їх синтаксичну роль
9. Знайди відокремлені додатки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Поглибити знання восьмикласників про відокремлені члени речення, ознайомити з відокремленими додатками, їх місцем у реченні; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в тексті відокремлені додатки.
10. Не відокремлюються комою обставини 1 вид - рецептивний легке 1Б. Поглибити знання восьмикласників про відокремлені обставини, формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в тексті відокремлені обставини.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перебудуй речення Інший важке 2Б. Розвивати вміння правильно будувати речення з відокремленими означеннями.
2. Відредагуй речення Інший середнє 1Б. Вдосконалювати навички правильної побудови речень із відокремленими членами речення та правила вживання розділових знаків.
3. Розстав розділові знаки, визнач члени речення. Інший середнє 2Б. Вдосконалювати вміння і навички правильно розставляти розділові знаки при відокремлених членах речення та визначати їх синтаксичну роль.
4. ВЧР в тексті Інший важке 3Б. Формувати вміння аналізувати текст та знакодити в ньому відокремлені синтаксичні конструкції.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» 00:15:00 середнє 9Б. Перевірка знань з теми ««Розділові знаки при відокремлених членах речення». Удосконалення вмінь розрізняти види відокремлених членів речення, ставити розділові знаки при відокремленнях.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» 15:00:00 середнє 5Б. Перевірити вміння учнів аналізувати текст та знаходити в ньому різні види відокремлення.
2. Перевірна робота «Розділові знаки при відокремлених членах речення» 20:00:00 важке 13Б. Перевірка знань та умінь учнів з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення»