Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розділові знаки при відокремлених означеннях | Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених означеннях». |
2. | Розділові знаки при відокремлених прикладках | Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених прикладках». |
3. | Розділові знаки при відокремлених додатках та обставинах | Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених додатках та відокремлених обставинах». |
4. | Розділові знаки при відокремлених уточнювальних членах речення | Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених уточнюючих членах речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відокрем означення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Удосконалення вміння вживати розділові знаки при відокремлених поширених узгоджених означенях. |
2. | Поясни причини відокремлення поширеного означення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Удосконалити вміння вживати розділові знаки при відокремлених поширених узгоджених означенях та пояснювати причини відокремлення. |
3. | Причини відокремлення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вміти визначити причини відокремлення узгоджених та неузгодженних непоширених означень. |
4. | Визнач види відокремлення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування вмінь знаходити відокремлені члени речення та розставляти розділові знаки. |
5. | Причини відокремлення обставин | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формування вмінь і навичок відокремлення обставин. |
6. | Відокремлення прикладки тире | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок учнів відокремлення прикладки тире. |
7. | Відокремлення прикладок комами | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміннь учнів знаходити в реченні відокремлені прикладки, які виділяються комами. |
8. | Відокремлення уточнювальних членів речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування вмінь і навичок знаходити уточнюючі члени речення, визначати їх синтаксичну роль |
9. | Знайди відокремлені додатки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Поглибити знання восьмикласників про відокремлені члени речення, ознайомити з відокремленими додатками, їх місцем у реченні; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в тексті відокремлені додатки. |
10. | Не відокремлюються комою обставини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поглибити знання восьмикласників про відокремлені обставини, формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в тексті відокремлені обставини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перебудуй речення | Інший | важке | 2Б. | Розвивати вміння правильно будувати речення з відокремленими означеннями. |
2. | Відредагуй речення | Інший | середнє | 1Б. | Вдосконалювати навички правильної побудови речень із відокремленими членами речення та правила вживання розділових знаків. |
3. | Розстав розділові знаки, визнач члени речення. | Інший | середнє | 2Б. | Вдосконалювати вміння і навички правильно розставляти розділові знаки при відокремлених членах речення та визначати їх синтаксичну роль. |
4. | ВЧР в тексті | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння аналізувати текст та знакодити в ньому відокремлені синтаксичні конструкції. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань з теми ««Розділові знаки при відокремлених членах речення». Удосконалення вмінь розрізняти види відокремлених членів речення, ставити розділові знаки при відокремленнях. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» | 15:00:00 | середнє | 5Б. | Перевірити вміння учнів аналізувати текст та знаходити в ньому різні види відокремлення. |
2. | Перевірна робота «Розділові знаки при відокремлених членах речення» | 20:00:00 | важке | 13Б. | Перевірка знань та умінь учнів з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» |