Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Текст. Тема. Мікротема Формування знань, умінь і навичок учнів із теми «Текст. Тема. Мікротема».
2. Засоби зв'язку між реченнями у тексті Формування мовленнєвої компетентності з теми «Засоби зв'язку між реченнями у тексті».
3. Структура тексту. План Формування уміння визначати будову тексту, структурувати його за планом.
4. Типи мовлення Формування знань, умінь і навичок із теми «Типи мовлення».
5. Стилі сучасної української літературної мови (част. І) Формування знань, умінь і навичок у сфері використання стилів мовлення.
6. Стилі сучасної української літературної мови (част. ІІ). Ознайомлення Формування знань, умінь і навичок у сфері використання стилів мовлення.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Текст чи група речень? 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про текст.
2. Поміняй місцями речення 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Удосконалення вивченого про текст, розвиток логічного мислення, уміння аналізувати речення, шукати зв'язки між ними.
3. Визнач стиль мовлення 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння визначати стилі мовлення, опираючись на найголовніші ознаки розмовного і художнього. Для поглибленого вивчення.
4. Текст чи речення? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення знань про речення і текст, розуміння відмінності між реченням і текстом-реченням.
5. Який стиль мовлення? 3 вид - аналіз середнє 3Б. Уміння визначати стилі мовлення, опираючись на найголовніші ознаки наукового, публіцистичного, офіційно-ділового. Для поглибленого вивчення.
6. Визнач тему тексту 3 вид - аналіз середнє 3Б. Розвиток уміння визначати тему тексту, виявляти характерні ознаки тексту.
7. Визнач основну думку тексту 3 вид - аналіз середнє 2Б. Розвиток уміння визначати основну думку тексту, добирати ілюстрації до уривків.
8. Укажи частини тексту 3 вид - аналіз середнє 3Б. Розвиток уміння «читати» структуру тексту, виділяти композиційні елементи, аналізувати зміст висловлення.
9. Визнач тип тексту 3 вид - аналіз середнє 1Б. Завдання розвиває уміння визначати тип тексту.
10. Кросворд 2 вид - інтерпретація важке 7Б. Завдання спрямоване на розвиток уяви, логічного, асоціативного мислення, фантазії та кмітливості.
11. Слово+образ=... 3 вид - аналіз важке 4Б. Розвиток уміння визначати тип тексту, розвиток асоціативного мислення, уяви; збагачення лексичного запасу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Редактор Інший середнє 3Б. Розвиток пізнавальних умінь і навичок, розвиток уміння добирати синоніми до слів, замінювати іменники займенниками чи прислівниками.
2. Склади план тексту Інший важке 5Б. Розвиток уміння ділити текст на мікротеми, складати простий план тексту.
3. Добери заголовок до тексту Інший важке 3Б. Завдання спрямоване на розвиток уміння добирати заголовок до тексту, опираючись на тему чи основну думку; формулювати лаконічні й точні заголовки.
4. Ключові слова Інший важке 3Б. Розвиток уміння виділяти у тексті ключові слова, виокремлювати найістотніше.
5. Склади твір Інший важке 7Б. Розвиток творчого потенціалу учнів при створенні власного висловлення із використанням набутих знань, умінь і навичок.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Текст. Тема. Мікротема». 00:10:00 середнє 7Б. Завдання для систематизації вивченого з теми «Текст. Тема. Мікротема».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Текст. Тема. Мікротема». 00:15:00 середнє 7Б. Завдання для удосконалення вивченого з теми «Текст. Тема. Мікротема».
2. Перевірна робота з теми «Текст. Тема. Мікротема». 00:20:00 середнє 6Б. Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Текст. Тема. Мікротема».